تاریخچه ساعت مچی از دیروز تا امروز

تاریخچه ساعت مچی و تولید کنندگان ساعت مچی

تاریخچه ساعت مچی از دیروز تا امروز

تاریخچه ساعت مچی و تولید کنندگان ساعت مچی

تاریخچه ساعت رولکس

هانس Wilsdorf و برادر در قانون خود، آلفرد دیویس، تاسیس Wilsdorf و دیویس، این شرکت که در نهایت تبدیل رولکس SA، در لندن، انگلستان در سال 1905. [4] Wilsdorf و کسب و کار اصلی دیویس در آن زمان وارد هرمان Aegler است سوئیس حرکت به انگلستان و قرار دادن آنها در موارد دیده بان با کیفیت ساخته شده توسط دنیسون و دیگران است. این ساعت مچی زود است که فروخته شد و جواهر فروشان ، که سپس نام خود را در شماره گیری قرار داده است. اولین ساعت از Wilsdorf و دیویس معمولا hallmarked شد "W & D" در داخل caseback.

در سال 1919، Wilsdorf انگلستان به دلیل مالیات در زمان جنگ وضع شده بر واردات لوکس و همچنین عوارض صادراتی بر روی طلا و نقره مورد استفاده برای موارد دیده بان رانندگی هزینه های بیش از حد بالا سمت چپ  و این شرکت به نقل مکان کرد وژنو، سوئیس ، که در آن به عنوان تاسیس شد شرکت دیده بان رولکس. نام آن بعد ها به Montres رولکس، SA و در نهایت رولکس، SA تغییر یافت. پس از مرگ همسرش در سال 1944، Wilsdorf تاسیس بنیاد هانس Wilsdorf که در آن همه سهام رولکس خود را ترک کرد، مطمئن شوید که برخی از درامد و سود شرکت ها را به موسسه خیریه بروید. این شرکت هنوز هم اعتماد خصوصی و متعلق به سهام در بورس سهام داد و ستد نیست.

در سال 1914، رصدخانه Kew به اهدا رولکس تماشای یک کلاس گواهی دقیق، تفاوتی که به طور معمول به طور انحصاری به اهدا شد گاه نگار دریایی . 


در سال 1908، Wilsdorf ثبت علامت تجاری "رولکس" و یک دفتر در را باز کرد لا Chaux-DE-Fonds سازمان ، سوئیس.نام شرکت "رولکس" در 1915 نوامبر 15 به ثبت رسید. این کتاب بهترین زمان: رولکس ساعت مچی: تاریخچه های غیر مجاز توسط جفری P. هس و جیمز داولینگ می گوید که نام تنها ساخته شده بود تا یک داستان، هرگز Wilsdorf تایید کرد، این است که این نام را از عبارت فرانسه exquise horlogerie، به معنی "ساعت شروع به بدیع"  و یا به عنوان یک انقباض از "تعالی horological". Wilsdorf گفته می خواهید نام تجاری سازمان دیده بان خود را به راحتی در هر زبان قابل تلفظ.  او همچنین فکر کردم که به نام "رولکس" بود onomatopoeic ، صدایی مانند یک ساعت مچی که زخم. این است که به راحتی در بسیاری از زبان ها قابل تلفظ و، به عنوان همه نامه ها باید به همان اندازه، اجازه می دهد تا به صورت قرینه نوشته شود. این نیز به اندازه کافی کوتاه به جا بر روی صورت از یک ساعت بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.